Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Palmer Snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjorre" data-source="post: 19734" data-attributes="member: 32142"><p>Har ägt palmerbrädor i fem år nu och är grymt nöjd.</p><p>Kör för nuvande på en circle carbon 167, körde innan dess på en channel 158. Funderar på att skaffa en channel titanium.</p><p>Personligen gillar jag brädor med hårt flex eftersom det ger bättre stabilitet i hård fart. Har hittils inte hittat någon bräda som har lika hårt flex som (vissa av) Palmerbrädorna. </p><p>Beträffande hållbarheten så jag inte plågat mina brädor i pipen och kan därför inte ge något rättvist svar utifrån det perspektivet, dock har de utan vidare pallat högfartsvurpor och miffolandningar efter sjumetersdropp.....</p><p>ergo </p><p>Gilar du högfartsåkning och stora berg är palmer`n klockren! Dock inget för snubbar med tändsticksben.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjorre, post: 19734, member: 32142"] Har ägt palmerbrädor i fem år nu och är grymt nöjd. Kör för nuvande på en circle carbon 167, körde innan dess på en channel 158. Funderar på att skaffa en channel titanium. Personligen gillar jag brädor med hårt flex eftersom det ger bättre stabilitet i hård fart. Har hittils inte hittat någon bräda som har lika hårt flex som (vissa av) Palmerbrädorna. Beträffande hållbarheten så jag inte plågat mina brädor i pipen och kan därför inte ge något rättvist svar utifrån det perspektivet, dock har de utan vidare pallat högfartsvurpor och miffolandningar efter sjumetersdropp..... ergo Gilar du högfartsåkning och stora berg är palmer`n klockren! Dock inget för snubbar med tändsticksben. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Palmer Snowboard
Tillbaka
Topp