Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Panasonic DMC-FZ7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sockervadds" data-source="post: 155149" data-attributes="member: 59002"><p>Vad tror ni om den kameran? finns på <a href="http://www.cyberphoto.se/" target="_blank">http://www.cyberphoto.se/</a> för 4390 och den har jag kommit fram till är mest prisvärd/ bäst för pengarna! Ngn som har några invändningar? Ngn kamera fantast? </p><p></p><p>Jag har även nu tänkt på ytterligare ne möjlighet! Är det värt att lägga ut några tusenlappar till och satsa på en Systemkamera? Det kanske är bättre? Fördelar och så mottages gärna ;D .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sockervadds, post: 155149, member: 59002"] Vad tror ni om den kameran? finns på [URL]http://www.cyberphoto.se/[/URL] för 4390 och den har jag kommit fram till är mest prisvärd/ bäst för pengarna! Ngn som har några invändningar? Ngn kamera fantast? Jag har även nu tänkt på ytterligare ne möjlighet! Är det värt att lägga ut några tusenlappar till och satsa på en Systemkamera? Det kanske är bättre? Fördelar och så mottages gärna ;D . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Panasonic DMC-FZ7
Tillbaka
Topp