Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Panasonic DMC-FZ7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cruxet" data-source="post: 155154" data-attributes="member: 17435"><p>Jag har använt Panasonic FZ5 en hel del under den här säsongen och jag har varit väldigt nöjd med den. Det blir bra bilder och färgåtergivning (om man ställer in vitbalansen) och den är väldigt liten och lätt att ha med sig jämfört med en systemkamera. </p><p></p><p>FZ7:an verkar enligt www.dpreview.com vara en på alla sätt bättre kamera än FZ5:an så mitt råd är köp.</p><p></p><p>När det gäller bruset så tar jag ofta bilder inomhus utan blixt och jag tycker inte att bruset är något problem.</p><p></p><p>Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cruxet, post: 155154, member: 17435"] Jag har använt Panasonic FZ5 en hel del under den här säsongen och jag har varit väldigt nöjd med den. Det blir bra bilder och färgåtergivning (om man ställer in vitbalansen) och den är väldigt liten och lätt att ha med sig jämfört med en systemkamera. FZ7:an verkar enligt www.dpreview.com vara en på alla sätt bättre kamera än FZ5:an så mitt råd är köp. När det gäller bruset så tar jag ofta bilder inomhus utan blixt och jag tycker inte att bruset är något problem. Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Panasonic DMC-FZ7
Tillbaka
Topp