Panasonic HDC TM-700

• Trådstartare Trådstartare F-T
  • Start datum Start datum

F-T

Medlem
Panasonic HDC TM-700
Detta kan väl många se som en onödig tråd, men, men. Jag undrar ifall det är nån som har Panasonic HDC TM-700, och vet ifall man kan ändra skärpedjupet på den, har varit inne på många sidor och kollat men inte hittat nåt om det,BTW finns det nå enhet för skärpedjup. ifall nån har den undrar jag även i fall klippen funkar bra i adobe premiere pro cs4(1080P60), utan att man konverterar dom och ifall det blir stor kvalité-förlust om man konverterar dom i programmvaran som följer med.

//Felix

Senast ändrad:
Panasonic HDC TM-700
F-T sa:
RasmusHenriksson sa:
Onödig tråd ? Ja, eftersom du redigerar i Windows Movie Maker...
inte för att prata om din sexuella läggning (gillar alpackor) men du är N00B
Hey hey hey och vad är det här för nåt då? Personangrep? Jag vet inte hur jag ska ta detta men det står i alla fall klart och tydligt i freerides regler att personangrepp inte är tillåtet (1.3 Ansvar och innehåll, punkt tre).

Förhoppningsvis är detta bara ett av dina skämt... (som värkligen INTE är roliga)

Och nej jag gillar INTE alpackor!

Panasonic HDC TM-700
Haha typ två veckor sen hotade jag dig med att jag skulle anmäla dig och då sa du att det var över gränsen. Jag har inte nämn nåt personligt sa att jag inte pratade om nåt personligt som t.ex. din sexuella läggning. Dessutom skulle jag inte kunna yttra mig om det eftersom jag inte vet nåt om det eller har nåt med det att göra.

Senast ändrad:
Panasonic HDC TM-700
Haha typ två veckor sen hotade jag dig med att jag skulle anmäla dig och då sa du att det var över gränsen.
Det stämmer, men vet inte riktigt hur det hör hit? Jag har väl inte hotat med att anmäla något av dina inlägg?

Jag har inte nämn nåt personligt sa att jag inte pratade om nåt personligt som t.ex. din sexuella läggning.
Nej nej vad menade du i så fall med?

Det kan väl tolkas på olika sätt...

Dessutom skulle jag inte kunna yttra mig om det eftersom jag inte vet nåt om det eller har nåt med det att göra.
Och ändå skriver du detta!

Oj gick tillbaka och läste och märkte att det vart lite luddigt Menade inte att han gilla alpackor
I så fall är den här dissektionen helt onödig... Men eftersom du har sagt att gillar jag alpackor förut så tror jag faktiskt inte att du menade att jag inte gillar alpackor.

Men vem vet?

Panasonic HDC TM-700
RasmusHenriksson sa:
Haha typ två veckor sen hotade jag dig med att jag skulle anmäla dig och då sa du att det var över gränsen.
Det stämmer, men vet inte riktigt hur det hör hit? Jag har väl inte hotat med att anmäla något av dina inlägg?

Jag har inte nämn nåt personligt sa att jag inte pratade om nåt personligt som t.ex. din sexuella läggning.
Nej nej vad menade du i så fall med?

Det kan väl tolkas på olika sätt...

Dessutom skulle jag inte kunna yttra mig om det eftersom jag inte vet nåt om det eller har nåt med det att göra.
Och ändå skriver du detta!

Oj gick tillbaka och läste och märkte att det vart lite luddigt Menade inte att han gilla alpackor
I så fall är den här dissektionen helt onödig... Men eftersom du har sagt att gillar jag alpackor förut så tror jag faktiskt inte att du menade att jag inte gillar alpackor.

Men vem vet?
1 Ville bara hindra dig från att göra det.
2 att ingen kan anmäla mig eftersom jag inte pratar om det!
3 Jo därför skrev jag sen att det vart luddigt senare.
4 vet inte vad du menar med detta.
5 länka den tråden där jag yttrat mig om din sexuella läggning.
6 Det ända som vart onödigt här var ditt yttrande om vilket redigerings-programm jag använder mig av som du gjort flera gånger mot mig för att döda dialoger. Det är jävligt uppenbart att du söker konflikt.
Ett exempel: https://www.freeride.se/video/sure-2009-2010--1/

2.3 När du svarar på en tråd
Håll dig till trådens ämne.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp