Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Panelhönor?? TGR
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SKUMberg" data-source="post: 25676" data-attributes="member: 14591"><p>Med risk för att vara lite panelhöna (den chansen tar jag med rak rygg) så måste jag spotta galla på TGR filmen som jag tyvärr fick bevittna i tisdags kväll. Jag har några få kriterier för en bra skidfilm och jag kan säga att TGR fyllde alla dessa under de första minuterna.. sen.. barkade det hela iväg och parodin var igång.. för faan. hur svårt kan det vara att filma lite åkning?? eller i alla fall sekvenser som är längre än 2 futtiga tiondelar?? bröder.. enas och köp INTE TGR rullen.. SWEDISH PUSSY.. ryktas om tjej rulle?? är detta sanning??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SKUMberg, post: 25676, member: 14591"] Med risk för att vara lite panelhöna (den chansen tar jag med rak rygg) så måste jag spotta galla på TGR filmen som jag tyvärr fick bevittna i tisdags kväll. Jag har några få kriterier för en bra skidfilm och jag kan säga att TGR fyllde alla dessa under de första minuterna.. sen.. barkade det hela iväg och parodin var igång.. för faan. hur svårt kan det vara att filma lite åkning?? eller i alla fall sekvenser som är längre än 2 futtiga tiondelar?? bröder.. enas och köp INTE TGR rullen.. SWEDISH PUSSY.. ryktas om tjej rulle?? är detta sanning?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Panelhönor?? TGR
Tillbaka
Topp