Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Panik-Köpt fel skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="msd" data-source="post: 944130" data-attributes="member: 132410"><p>Nu är vi lite off-topic kanske. Jag köpt ett par K2 Moto som en "cruiser". Jag åkt på de igår faktisk. Ja, man åker inte på top sheeten och jag bryr mig inte om de ser reppiga ut. Hela sidwall ser ut som som en råtta har naggad på den. MEN, för en nybörjar jag tycker utseende spelar roll. För det första, man vill ser bra ut. Fär många, skidåkning är delvis lite av en "catwalk". Jag (som är an gammal räv) får kanske "cred" för att jag åka på gammla slitna grejer, en nybörjar tjej får det inte. Men ännu viktigare är att ett par skidor med sliten topsheet kan man inte sälja vidare till en bra pris. Ingen skulle ger mer en 200 spänn för mina K2 Moto, oavsett att man kan fortforande åka bra på dem. En nybörja vill oftaste uppgradera efter ett par säsonger, då är hållbarhet och andrahands värde viktig.</p><p></p><p>M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="msd, post: 944130, member: 132410"] Nu är vi lite off-topic kanske. Jag köpt ett par K2 Moto som en "cruiser". Jag åkt på de igår faktisk. Ja, man åker inte på top sheeten och jag bryr mig inte om de ser reppiga ut. Hela sidwall ser ut som som en råtta har naggad på den. MEN, för en nybörjar jag tycker utseende spelar roll. För det första, man vill ser bra ut. Fär många, skidåkning är delvis lite av en "catwalk". Jag (som är an gammal räv) får kanske "cred" för att jag åka på gammla slitna grejer, en nybörjar tjej får det inte. Men ännu viktigare är att ett par skidor med sliten topsheet kan man inte sälja vidare till en bra pris. Ingen skulle ger mer en 200 spänn för mina K2 Moto, oavsett att man kan fortforande åka bra på dem. En nybörja vill oftaste uppgradera efter ett par säsonger, då är hållbarhet och andrahands värde viktig. M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Panik-Köpt fel skidor?
Tillbaka
Topp