Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Panik
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berry" data-source="post: 86291" data-attributes="member: 23656"><p>Jag håller på och fixar och donar med boende för två till tre månaders åkning i Portes du Soleil, och det är nog ganska många som är i samma fixa och dona situation just nu... Vore fett med lite svenskt sällskap i Morzine i vinter - om jag nu inte lyckas få boende med några härifrån så kommer jag så fort jag fått tag på något eget att lägga upp ett inlägg/annons på Freeride - för mina knegare till polare hade inte tänkt att åka mer än ca två veckor för att inte riskera att bli utan sin bekväma gosiga vardagslung med fast anställning...</p><p></p><p>Så antingen gör ni som rikard säger och chansar och bara åker ner... Annars är det precis som när man skall fixa jobb, bara att leta och leta utan att vila eller ge sig förens allt är fixat och klart... Bestäm var ni vill (Morzine/Avoriaz!) och snacka med den lokala turistbyrån...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berry, post: 86291, member: 23656"] Jag håller på och fixar och donar med boende för två till tre månaders åkning i Portes du Soleil, och det är nog ganska många som är i samma fixa och dona situation just nu... Vore fett med lite svenskt sällskap i Morzine i vinter - om jag nu inte lyckas få boende med några härifrån så kommer jag så fort jag fått tag på något eget att lägga upp ett inlägg/annons på Freeride - för mina knegare till polare hade inte tänkt att åka mer än ca två veckor för att inte riskera att bli utan sin bekväma gosiga vardagslung med fast anställning... Så antingen gör ni som rikard säger och chansar och bara åker ner... Annars är det precis som när man skall fixa jobb, bara att leta och leta utan att vila eller ge sig förens allt är fixat och klart... Bestäm var ni vill (Morzine/Avoriaz!) och snacka med den lokala turistbyrån... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Panik
Tillbaka
Topp