Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Paniklösning på "fel" benmuskulatur?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Minimal" data-source="post: 1057310" data-attributes="member: 140666"><p>Två dagar avklarade. Dock bara pistat än så länge. Överraskande uthållighet faktiskt! Om det beror på att generell styrka i benen faktiskt hjälper, eller om min paniklösning med hjälp av denna tråden gjort någon effekt, är svårt att svara på, men helt klart så har jag bättre uthållighet än tidigare. I pisten carvar man ju mest, men nog fan pushar det benen. Det problem som kvarstår är att när utmattningen kommer så är den stenhård, benen är stenhårda och jävligt osmidiga. Men det är väl dags att sluta gnälla och ladda med carbos inför morgondagens utforskning av opistad åkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minimal, post: 1057310, member: 140666"] Två dagar avklarade. Dock bara pistat än så länge. Överraskande uthållighet faktiskt! Om det beror på att generell styrka i benen faktiskt hjälper, eller om min paniklösning med hjälp av denna tråden gjort någon effekt, är svårt att svara på, men helt klart så har jag bättre uthållighet än tidigare. I pisten carvar man ju mest, men nog fan pushar det benen. Det problem som kvarstår är att när utmattningen kommer så är den stenhård, benen är stenhårda och jävligt osmidiga. Men det är väl dags att sluta gnälla och ladda med carbos inför morgondagens utforskning av opistad åkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Paniklösning på "fel" benmuskulatur?
Tillbaka
Topp