Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Paniklösning på "fel" benmuskulatur?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Minimal" data-source="post: 1057598" data-attributes="member: 140666"><p>Är nog ganska avarage-stark inom fitness och body classic. Men i icke-samma-träningstypers ögon så är man kanske explosiv och stark. Jag håller med om dina teorier. </p><p></p><p>Nu är denna veckans sista åk gjort, precis kommit tillbaka till hotellet. Helt tom, vill stanna minst en vecka till! Insikten jag fått är att min stenhårda kroppsbyggarträning sen förra säsongen (jag har sena skidsäsonger) har varit bra för skidåkningen. MEN jävligt långt i från optimal. Återigen är jag toktorsk, dock ännu mer än tidigare. Därför kommer jag börja skissa på ett gymupplägg som under HELA offseason (skidåknings-offseason) kommer ta hänsyn till skidåkningen. Jag vill inte sluta bygga, men jag vill fan så mycket hellre, dom sista inlärningsåren jag har kvar försöka bli en bättre skidåkare. </p><p></p><p>Wagrain rekommenderas, (gillar man piståkning finns det ju inget stopp så klart). Och när det gäller offpist borde det finnas hur mkt möjligheter som helst inom vettig räckvidd. Vi fick tyvärr först igår vettiga kontakter, men har hunnit lägga 3 heldagar utanför pisten. En dag av dessa hade dessutom nydumpat. Shuttleberg ska ha "uppstyrda" offpistslingor tydligen. Ett par rejäla parker inom närområde.</p><p></p><p>I onsdags var det ett team på 20 pers, utrustade med ett gäng drönarkameror och annan, till synes fet kamera utrustning. Dom fick dessutom vippen och åkte själva i gondolen som annars tar runt 100 pers. Tyvärr lyckades vi aldrig luska reda på vart och hur dom tog sig vidare.</p><p></p><p>Nu blir det första alkoholhaltiga after-afterskin denna veckan. Sen får man hem och shoppa prylar inför Stryn. Och förstås löpa backe. Det ska visst va´ vår hemma i söder!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minimal, post: 1057598, member: 140666"] Är nog ganska avarage-stark inom fitness och body classic. Men i icke-samma-träningstypers ögon så är man kanske explosiv och stark. Jag håller med om dina teorier. Nu är denna veckans sista åk gjort, precis kommit tillbaka till hotellet. Helt tom, vill stanna minst en vecka till! Insikten jag fått är att min stenhårda kroppsbyggarträning sen förra säsongen (jag har sena skidsäsonger) har varit bra för skidåkningen. MEN jävligt långt i från optimal. Återigen är jag toktorsk, dock ännu mer än tidigare. Därför kommer jag börja skissa på ett gymupplägg som under HELA offseason (skidåknings-offseason) kommer ta hänsyn till skidåkningen. Jag vill inte sluta bygga, men jag vill fan så mycket hellre, dom sista inlärningsåren jag har kvar försöka bli en bättre skidåkare. Wagrain rekommenderas, (gillar man piståkning finns det ju inget stopp så klart). Och när det gäller offpist borde det finnas hur mkt möjligheter som helst inom vettig räckvidd. Vi fick tyvärr först igår vettiga kontakter, men har hunnit lägga 3 heldagar utanför pisten. En dag av dessa hade dessutom nydumpat. Shuttleberg ska ha "uppstyrda" offpistslingor tydligen. Ett par rejäla parker inom närområde. I onsdags var det ett team på 20 pers, utrustade med ett gäng drönarkameror och annan, till synes fet kamera utrustning. Dom fick dessutom vippen och åkte själva i gondolen som annars tar runt 100 pers. Tyvärr lyckades vi aldrig luska reda på vart och hur dom tog sig vidare. Nu blir det första alkoholhaltiga after-afterskin denna veckan. Sen får man hem och shoppa prylar inför Stryn. Och förstås löpa backe. Det ska visst va´ vår hemma i söder! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Paniklösning på "fel" benmuskulatur?
Tillbaka
Topp