Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pannlampa skid_åkning_
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Farbrorfluff" data-source="post: 1138341" data-attributes="member: 160983"><p>Åker själv med en lampa på 1500 lumen just nu och skulle väl säga att det fungerar rätt väl, något värt att tänka på kan vara hur spritt eller koncentrerat ljuset blir.</p><p>Personligen hade jag helst velat klättra upp till 2500 lumen för att vara helt nöjd, 1500 funkar för att glida nedför fjället men ska man försöka få upp lite fart och kanske köra en del hopp under åket lämnar det en del att önska.</p><p>Moonlight som ovanstående nämner har jag hört mycket gott om, inte bara att de har en riktigt bra livskvalitet men även att de ska vara mer erkända med att faktiskt mäta och kontrollera sina lumen till skillnad från många andra som sätter en siffra som oftast inte är korrekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Farbrorfluff, post: 1138341, member: 160983"] Åker själv med en lampa på 1500 lumen just nu och skulle väl säga att det fungerar rätt väl, något värt att tänka på kan vara hur spritt eller koncentrerat ljuset blir. Personligen hade jag helst velat klättra upp till 2500 lumen för att vara helt nöjd, 1500 funkar för att glida nedför fjället men ska man försöka få upp lite fart och kanske köra en del hopp under åket lämnar det en del att önska. Moonlight som ovanstående nämner har jag hört mycket gott om, inte bara att de har en riktigt bra livskvalitet men även att de ska vara mer erkända med att faktiskt mäta och kontrollera sina lumen till skillnad från många andra som sätter en siffra som oftast inte är korrekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pannlampa skid_åkning_
Tillbaka
Topp