Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pappaskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FJS9091" data-source="post: 1097419" data-attributes="member: 156197"><p>det är många som söker "en" skida.. jag är själv småbarnspappa med två skidtokiga småkillar, jag har 2-3 par skidor med mig och ett par har jag för att två glada killar ska kunna sladda över skidorna, för att jag ska kunna tillbringa 50% av tiden körande baklänges, korta snabba och lättmanövrerade skidor som jag skiter i hur dom ser ut.. sedan har vi dom 10-20% var jag får möjlighet att köra själv, då vill jag ha andra skidor som inte nödvändigtvis uppfyller de funktionella kraven jag ställer på en pappa-skida utan ett par långa, breda jävla lokomotiv, vi snackar Shinkansen... poängen är, två par skidor kanske är bättre än ett par? (inom cykel pratar vi alltid om n+1, gäller inte samma med skidor)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FJS9091, post: 1097419, member: 156197"] det är många som söker "en" skida.. jag är själv småbarnspappa med två skidtokiga småkillar, jag har 2-3 par skidor med mig och ett par har jag för att två glada killar ska kunna sladda över skidorna, för att jag ska kunna tillbringa 50% av tiden körande baklänges, korta snabba och lättmanövrerade skidor som jag skiter i hur dom ser ut.. sedan har vi dom 10-20% var jag får möjlighet att köra själv, då vill jag ha andra skidor som inte nödvändigtvis uppfyller de funktionella kraven jag ställer på en pappa-skida utan ett par långa, breda jävla lokomotiv, vi snackar Shinkansen... poängen är, två par skidor kanske är bättre än ett par? (inom cykel pratar vi alltid om n+1, gäller inte samma med skidor) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pappaskidor
Tillbaka
Topp