Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Paris vs Holey
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simpan92" data-source="post: 889928" data-attributes="member: 84556"><p>Jag tror holey truckarna väger mer. Holey truckarna är även högre än paris truckarna. Holey truckarna är de truckar som är mest stabila i höga farter av de truckar som inte är presitionstruckar förutom om du inte köper en 42 graders basplatta till randall truckarna. Men jag tyckar att randall truckarna och paris truckarna är lite skönare att glida med, men det är bara att mixtra runt med olika bushings så kan du även få holey truckarna jävligt sköna.</p><p></p><p>Hare gött Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simpan92, post: 889928, member: 84556"] Jag tror holey truckarna väger mer. Holey truckarna är även högre än paris truckarna. Holey truckarna är de truckar som är mest stabila i höga farter av de truckar som inte är presitionstruckar förutom om du inte köper en 42 graders basplatta till randall truckarna. Men jag tyckar att randall truckarna och paris truckarna är lite skönare att glida med, men det är bara att mixtra runt med olika bushings så kan du även få holey truckarna jävligt sköna. Hare gött Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Paris vs Holey
Tillbaka
Topp