Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Park - hoppbräda/utrustning 2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 864991" data-attributes="member: 28391"><p>Måste ta detta tillfälle att återigen ta upp det här med tjejers utrustning. Om en kille med storlek US10,5 (typ 44) ska köra 24.9 till 25.2, vad ska då tjejer med storlek USW7 (typ 37-38) köra?? I princip alla tjejbrädor är mellan 23 och 24.5 cm i midjan vilket är tok-wide om man ska översätta det till killbrädor.</p><p></p><p>Är tjejer gjorda av hårdare virke än killar?? Jag vet inte hur ofta jag hör killar som ligger runt 44 i skostorlek som inte vill köra på wide-brädor för att de tycker att brädorna blir sega från kant till kant. Tjejer som ligger på 37-38 och kör 24 -midja gnäller aldrig trots att deras midjebredd motsvarar typ 28 för en kille med 44:or.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 864991, member: 28391"] Måste ta detta tillfälle att återigen ta upp det här med tjejers utrustning. Om en kille med storlek US10,5 (typ 44) ska köra 24.9 till 25.2, vad ska då tjejer med storlek USW7 (typ 37-38) köra?? I princip alla tjejbrädor är mellan 23 och 24.5 cm i midjan vilket är tok-wide om man ska översätta det till killbrädor. Är tjejer gjorda av hårdare virke än killar?? Jag vet inte hur ofta jag hör killar som ligger runt 44 i skostorlek som inte vill köra på wide-brädor för att de tycker att brädorna blir sega från kant till kant. Tjejer som ligger på 37-38 och kör 24 -midja gnäller aldrig trots att deras midjebredd motsvarar typ 28 för en kille med 44:or. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Park - hoppbräda/utrustning 2011
Tillbaka
Topp