Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Park i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carvingkimbo" data-source="post: 64918" data-attributes="member: 15609"><p>Det finns varken eller o jag hoppas de inte bygger nån i år heller.</p><p>Undantaget det kreationer som byggs i samband med Cham-Jam i april, men dessa underhålles ej, mig veterligen. </p><p>Chamonix innebär mestadels åkning utanför pisterna. Pister finns iofs i mängd på kartan, men pistas inte i onödan o är oftast dragna hur som helst, utan nån tanke på terrängen.</p><p>Parker o pipar o annat konstgjort trams finns väl tillräckligt av hemma?</p><p></p><p>/K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carvingkimbo, post: 64918, member: 15609"] Det finns varken eller o jag hoppas de inte bygger nån i år heller. Undantaget det kreationer som byggs i samband med Cham-Jam i april, men dessa underhålles ej, mig veterligen. Chamonix innebär mestadels åkning utanför pisterna. Pister finns iofs i mängd på kartan, men pistas inte i onödan o är oftast dragna hur som helst, utan nån tanke på terrängen. Parker o pipar o annat konstgjort trams finns väl tillräckligt av hemma? /K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Park i Chamonix
Tillbaka
Topp