Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Park i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maira" data-source="post: 64919" data-attributes="member: 37335"><p>När jag var där v13 2003 så var det ett försök till pipe Les Grands Montets, men det var väldigt sent på säsongen, så det var mest sten i den. Ingen höjdare med andra ord.</p><p></p><p>Det finns dock den del spontana "naturliga" hoppställen lite var stans det är bara att leta reda på dem.</p><p></p><p>Men jag tror att du kommer få åkning så det räcker iallafall, finns många trevliga ställen =)</p><p></p><p>//M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maira, post: 64919, member: 37335"] När jag var där v13 2003 så var det ett försök till pipe Les Grands Montets, men det var väldigt sent på säsongen, så det var mest sten i den. Ingen höjdare med andra ord. Det finns dock den del spontana "naturliga" hoppställen lite var stans det är bara att leta reda på dem. Men jag tror att du kommer få åkning så det räcker iallafall, finns många trevliga ställen =) //M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Park i Chamonix
Tillbaka
Topp