Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Park i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjärtström" data-source="post: 64920" data-attributes="member: 12048"><p>Det positiva med Chamonix är väl bla. att man slipper staket och konstgjorda hopp på bergen.</p><p>Som Carvingkimbo säger så byggs det lite grejer under Cham-Jam veckorna. Skicross bana och bigjump.</p><p>Dom förfaller som tur var av sig själv efter en tid. Har tom. sett att pistmaskinisterna shaktat bort stora delar av den parken efter tävlingarna.</p><p></p><p>Ett tips kan vara att kolla i Les Houches, längst ner i dalen. Där håller bla. portåkarna till. Också där som tävligar i det alpina grenarna brukar hållas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjärtström, post: 64920, member: 12048"] Det positiva med Chamonix är väl bla. att man slipper staket och konstgjorda hopp på bergen. Som Carvingkimbo säger så byggs det lite grejer under Cham-Jam veckorna. Skicross bana och bigjump. Dom förfaller som tur var av sig själv efter en tid. Har tom. sett att pistmaskinisterna shaktat bort stora delar av den parken efter tävlingarna. Ett tips kan vara att kolla i Les Houches, längst ner i dalen. Där håller bla. portåkarna till. Också där som tävligar i det alpina grenarna brukar hållas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Park i Chamonix
Tillbaka
Topp