Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Park i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjärtström" data-source="post: 64922" data-attributes="member: 12048"><p>Bra och bra. </p><p>Åker jag hela vägen ner till Cham så tycker jag personligen att det är ganska skönt att slippa se klienterier av ungdomar med hängiga brallor som man ser alltjämnt i Sälen.</p><p></p><p>Sen kan även jag (som slår ihjäl sig i en park) tycka att det kan vara skoj att stanna till och kolla på lite akrobatiska ungdomar som snurrar 2-3 varv innan de slår i backen.</p><p>Men jag åker ju inte i första hand till Cham för att beskåda det.</p><p>Det finns ju 100-tals andra anläggningar ni kan hänga på. Tror att Cham syger i det avseendet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjärtström, post: 64922, member: 12048"] Bra och bra. Åker jag hela vägen ner till Cham så tycker jag personligen att det är ganska skönt att slippa se klienterier av ungdomar med hängiga brallor som man ser alltjämnt i Sälen. Sen kan även jag (som slår ihjäl sig i en park) tycka att det kan vara skoj att stanna till och kolla på lite akrobatiska ungdomar som snurrar 2-3 varv innan de slår i backen. Men jag åker ju inte i första hand till Cham för att beskåda det. Det finns ju 100-tals andra anläggningar ni kan hänga på. Tror att Cham syger i det avseendet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Park i Chamonix
Tillbaka
Topp