Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Park i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bayo" data-source="post: 142860" data-attributes="member: 28416"><p>Dunkar ner till Chamonix inom en snar framtid och ska i samband med detta investera i nya skidor. Är osäker på hur feta jag ska kliva in på iom att jag antagligen bara har råd med ett par. Har aldrig varit i Chamonix själv men att möjligheterna till bra offpiståkning är stora råder det inga tvivel om. Däremot undrar jag om de har någon bra park? Kanske en dum fråga, men av erfarenhet vet jag att en del orter har sämre parker än Romme. Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bayo, post: 142860, member: 28416"] Dunkar ner till Chamonix inom en snar framtid och ska i samband med detta investera i nya skidor. Är osäker på hur feta jag ska kliva in på iom att jag antagligen bara har råd med ett par. Har aldrig varit i Chamonix själv men att möjligheterna till bra offpiståkning är stora råder det inga tvivel om. Däremot undrar jag om de har någon bra park? Kanske en dum fråga, men av erfarenhet vet jag att en del orter har sämre parker än Romme. Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Park i Chamonix?
Tillbaka
Topp