Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
park i romme?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R0B1N" data-source="post: 190730" data-attributes="member: 52111"><p>Dom ska bygga park på snöberget nästa år (07/08) säger dom iaf, men i år kommer dom nog få upp en del hopp vid vintergatan förra sesongen började dom testa lite skaffade 2 boxrailar å en breed box lr va man ska kalla den, inte för att hoppen va värda å kallas hopp men dom kommer nog få lite mer i år, förra året hade dom 4 mindre hopp å sen 2 små vid den så kallade "bigjumpen" . jag bor bredvid romme å slutet på förra säsongen chockade dom alla som bor här å åker stort me att bygga lite hopp å måla dom å sen sätta upp skyltar om "hoppområde", så jag tror att romme kommer bli mer å mer park varje år, Ägaren va rädd att bygga för så många skadad sej å de blev hans fel lr nått men när han nu har skyltat så klarar han sej undan bättre å kan bygga lite hopp. så lät de i slutet på förra säsongen sen om han har ändrat sej helt nu till vintern vet jag inte. jag kan ha helt fel men jag tror och hoppas då de blir mer hopp i år. Hoppas bara dom bygger nått stort hopp åxå, för förut har de vart typ 12 meter platå som max, så non superpark tror jag inte de blir men lite små hopp kommer nog finnas å nåra rails. men att åka över 20 mil för å komma till romme å jibba de e de inte värt hehe, sen om man inte har non annan stans att välja mellan om man ska mä skolan så då duger de för de finns ju hopp iaf. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R0B1N, post: 190730, member: 52111"] Dom ska bygga park på snöberget nästa år (07/08) säger dom iaf, men i år kommer dom nog få upp en del hopp vid vintergatan förra sesongen började dom testa lite skaffade 2 boxrailar å en breed box lr va man ska kalla den, inte för att hoppen va värda å kallas hopp men dom kommer nog få lite mer i år, förra året hade dom 4 mindre hopp å sen 2 små vid den så kallade "bigjumpen" . jag bor bredvid romme å slutet på förra säsongen chockade dom alla som bor här å åker stort me att bygga lite hopp å måla dom å sen sätta upp skyltar om "hoppområde", så jag tror att romme kommer bli mer å mer park varje år, Ägaren va rädd att bygga för så många skadad sej å de blev hans fel lr nått men när han nu har skyltat så klarar han sej undan bättre å kan bygga lite hopp. så lät de i slutet på förra säsongen sen om han har ändrat sej helt nu till vintern vet jag inte. jag kan ha helt fel men jag tror och hoppas då de blir mer hopp i år. Hoppas bara dom bygger nått stort hopp åxå, för förut har de vart typ 12 meter platå som max, så non superpark tror jag inte de blir men lite små hopp kommer nog finnas å nåra rails. men att åka över 20 mil för å komma till romme å jibba de e de inte värt hehe, sen om man inte har non annan stans att välja mellan om man ska mä skolan så då duger de för de finns ju hopp iaf. :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
park i romme?
Tillbaka
Topp