Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Park/Jib bräda i puder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Willze" data-source="post: 908163" data-attributes="member: 64918"><p>Tjena!</p><p>Jag har en Nitro Swindle 152 09/10 med truetwin och zero-camber och med Raiden Pusher bindningar. Kör 16/-16 och "mittmonterat"(60 cm stancebredd). Jag kör mest park, men drar ut i offpisten så snabbt det finns puder.</p><p></p><p>Upplever att jag får luta mig lite väl mycket bakåt för behålla ett någorlunda flyt i pudret. Finns det nåt sätt att underlätta puder åkningen utan att behöva investera i en annan, offpist-inriktad bräda? Har en Nitro Swindle 152 09/10 med truetwin och zero-camber och med Raiden Pusher bindningar. Kör 16/-16 och "mittmonterat"(60 cm stancebredd). Har hört det om att bakmontera bindningarna lite, men har också hört att man inte ska köra bakmonterat på en truetwin.</p><p></p><p>Vad tror ni? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Willze, post: 908163, member: 64918"] Tjena! Jag har en Nitro Swindle 152 09/10 med truetwin och zero-camber och med Raiden Pusher bindningar. Kör 16/-16 och "mittmonterat"(60 cm stancebredd). Jag kör mest park, men drar ut i offpisten så snabbt det finns puder. Upplever att jag får luta mig lite väl mycket bakåt för behålla ett någorlunda flyt i pudret. Finns det nåt sätt att underlätta puder åkningen utan att behöva investera i en annan, offpist-inriktad bräda? Har en Nitro Swindle 152 09/10 med truetwin och zero-camber och med Raiden Pusher bindningar. Kör 16/-16 och "mittmonterat"(60 cm stancebredd). Har hört det om att bakmontera bindningarna lite, men har också hört att man inte ska köra bakmonterat på en truetwin. Vad tror ni? :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Park/Jib bräda i puder?
Tillbaka
Topp