Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Park och snöinfo i Bydalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 146867"><p>det sägs ju att det är runt 60 nu också. jag tvekar på det.</p><p>parken finns inte.. eller de e snö där men inte tillräckligt. hoppas dom e så smart så dom sprutar nu när det är kallt. </p><p>men annars finns det en tillfällig "park med ett hopp på typ 5 meters plattå sen en rail o sen ett litet hopp:/</p><p></p><p>men om dom inte är så lata så dom skiter i att spruta så ska dom kunna öppna parken snart.om hur många dagar? om det är efter kommande helg kan jag berätta hur det ser ut efter jag vart där så jag ska upp i helgen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 146867"] det sägs ju att det är runt 60 nu också. jag tvekar på det. parken finns inte.. eller de e snö där men inte tillräckligt. hoppas dom e så smart så dom sprutar nu när det är kallt. men annars finns det en tillfällig "park med ett hopp på typ 5 meters plattå sen en rail o sen ett litet hopp:/ men om dom inte är så lata så dom skiter i att spruta så ska dom kunna öppna parken snart.om hur många dagar? om det är efter kommande helg kan jag berätta hur det ser ut efter jag vart där så jag ska upp i helgen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Park och snöinfo i Bydalen
Tillbaka
Topp