Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Park/pist skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="F-azzy" data-source="post: 488104" data-attributes="member: 73661"><p>Stepup: Bara för att de är symmetriska betyder det väl inte att det inte går att bakmontera bindningarna? Jag skulle säga att det är ett bra alternativ att bakmontera, tack vare att de är symmetriska, då switchåkningen inte förändras särskilt mycket. 2-3cm från mitt gör inte så stor skillnad på parkåkningen, jämfört med hur stor skillnad det blir i piståkningen.</p><p></p><p>mackans: 5cm längre skidor än sig själv kan vara ganska jobbigt i parken ja. Men om du ska ha skidorna fler än 2 säsonger så tjänar du på det, i stället för att köpa ett till par.. Man vänjer sig efter ett tag, och om du bor i stockholm så kanske det inte blir så mycket skidåkning iaf? men visst får du ut mer av din parkåkning om du väljer 169cm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="F-azzy, post: 488104, member: 73661"] Stepup: Bara för att de är symmetriska betyder det väl inte att det inte går att bakmontera bindningarna? Jag skulle säga att det är ett bra alternativ att bakmontera, tack vare att de är symmetriska, då switchåkningen inte förändras särskilt mycket. 2-3cm från mitt gör inte så stor skillnad på parkåkningen, jämfört med hur stor skillnad det blir i piståkningen. mackans: 5cm längre skidor än sig själv kan vara ganska jobbigt i parken ja. Men om du ska ha skidorna fler än 2 säsonger så tjänar du på det, i stället för att köpa ett till par.. Man vänjer sig efter ett tag, och om du bor i stockholm så kanske det inte blir så mycket skidåkning iaf? men visst får du ut mer av din parkåkning om du väljer 169cm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Park/pist skida
Tillbaka
Topp