Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Park Setup, Check
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="albinnystrom" data-source="post: 809868" data-attributes="member: 89295"><p>Säger lite som R-R att det skönaste som jag tycker är att det är t ex 3 rails i rad och sedan en hopp linje och sedan kanske någon rail i slutet.</p><p>men om man inte har tillgång till så stort område så tycker jag man har en hopp linje och en rail linje för sig.</p><p>men det ska vara ovavset storlek på område så ska dom svarta hoppa bara vara hopp för annars så kan man tappa fart!! </p><p>min åsikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="albinnystrom, post: 809868, member: 89295"] Säger lite som R-R att det skönaste som jag tycker är att det är t ex 3 rails i rad och sedan en hopp linje och sedan kanske någon rail i slutet. men om man inte har tillgång till så stort område så tycker jag man har en hopp linje och en rail linje för sig. men det ska vara ovavset storlek på område så ska dom svarta hoppa bara vara hopp för annars så kan man tappa fart!! min åsikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Park Setup, Check
Tillbaka
Topp