Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Park Update (fyll på!)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maximilliam" data-source="post: 501121" data-attributes="member: 58808"><p>funäsdalsbergatparken bästa i sverige just nu?</p><p>full svart linje! alstå tre stora hopp i line! kanska bra rails, en rolig snöbox o.s.v. för dom som killar kläppen är detta grymt alternativ, för dom har typ snott kläppens disgn rakt av, dom har branta kickar liften mitt i parkeen ingen lift kö, ända skillnaden på parkerna när dom när båda är färdigbyda är att kläppens första svarta är lite större. kläppens röda linje bästa jag nogonsin åkt it sjukt skön, (känns som man spelar tv spel och har fuskat så man är odödlig) kläppen har musik i parken, kläppen har trappa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maximilliam, post: 501121, member: 58808"] funäsdalsbergatparken bästa i sverige just nu? full svart linje! alstå tre stora hopp i line! kanska bra rails, en rolig snöbox o.s.v. för dom som killar kläppen är detta grymt alternativ, för dom har typ snott kläppens disgn rakt av, dom har branta kickar liften mitt i parkeen ingen lift kö, ända skillnaden på parkerna när dom när båda är färdigbyda är att kläppens första svarta är lite större. kläppens röda linje bästa jag nogonsin åkt it sjukt skön, (känns som man spelar tv spel och har fuskat så man är odödlig) kläppen har musik i parken, kläppen har trappa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Park Update (fyll på!)
Tillbaka
Topp