Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Parkbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eizalajjza" data-source="post: 421920" data-attributes="member: 83199"><p>Står mellan 4 bindingar.</p><p></p><p>Drake DTM 999kr</p><p>Rome The 390 Bindning w08 Green 1395kr</p><p>Union "Force - Orange" - H07 1299kr</p><p>Flux "Stream SF - Rising sun" - H07 1399kr</p><p></p><p>Drake är ju stilrena och ligger på ett bra pris.</p><p></p><p>Jag undrar dock om jag kanske ska lägga ut lite mer och satsa på Rome, Union eller Flux bindningen. </p><p></p><p>Vad tycker ni? duger drake bindningen gott och väl? eller är dom andra skönare att åka med?</p><p></p><p>Vill ha en skön bindning att leka runt med i parken för hopp och rails. Har inte hört så mkt om drake bindingen dock, så vet inte hur den är.</p><p></p><p>är det värt 300-400kr extra för dom andra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eizalajjza, post: 421920, member: 83199"] Står mellan 4 bindingar. Drake DTM 999kr Rome The 390 Bindning w08 Green 1395kr Union "Force - Orange" - H07 1299kr Flux "Stream SF - Rising sun" - H07 1399kr Drake är ju stilrena och ligger på ett bra pris. Jag undrar dock om jag kanske ska lägga ut lite mer och satsa på Rome, Union eller Flux bindningen. Vad tycker ni? duger drake bindningen gott och väl? eller är dom andra skönare att åka med? Vill ha en skön bindning att leka runt med i parken för hopp och rails. Har inte hört så mkt om drake bindingen dock, så vet inte hur den är. är det värt 300-400kr extra för dom andra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Parkbindning
Tillbaka
Topp