Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Parkbräda till mig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dejvy" data-source="post: 467137" data-attributes="member: 69299"><p>Någon som har tips på en parkbräda till en som är 190 och väger 85 med skostorlek 44. Har tidigare använt Burton Raven 161 cm men den tycker jag är lite för hård för att raila med. Någon som har tips på någon bra parkbräda? Helst förra årets modell då jag är fattig, arbetslös och ska säsonga.</p><p></p><p>Tyckte om UnInc 157 som fan när jag hade den (några dagar), dock var jag 10 kg lättare då, den kanske inte funkar för mig nu. Något liknande kanske.</p><p></p><p>Samma sak med dominant, 159 tyckte jag var mjuk redan när jag var 10 kg lättare. Fast jävligt skön.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dejvy, post: 467137, member: 69299"] Någon som har tips på en parkbräda till en som är 190 och väger 85 med skostorlek 44. Har tidigare använt Burton Raven 161 cm men den tycker jag är lite för hård för att raila med. Någon som har tips på någon bra parkbräda? Helst förra årets modell då jag är fattig, arbetslös och ska säsonga. Tyckte om UnInc 157 som fan när jag hade den (några dagar), dock var jag 10 kg lättare då, den kanske inte funkar för mig nu. Något liknande kanske. Samma sak med dominant, 159 tyckte jag var mjuk redan när jag var 10 kg lättare. Fast jävligt skön. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Parkbräda till mig
Tillbaka
Topp