Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Parken när du är Pappa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1016859" data-attributes="member: 77701"><p>Inte för att jag är någon jibber av rang, men jag skulle aldrig i livet sluta göra roliga saker (läs: sånt som kan sorteras in under spontanidrott/extremsport) bara för att jag blev förälder. Skulle aldrig tvinga in mina framtida ungar i mina favvosysselsättningar heller, precis som mina päron aldrig försökte pusha mig att hålla på med lagsporter.</p><p></p><p>Sen finns det väl en gräns när barn slutar vara små.. hur länge det är okej att morsan hänger på samma ställe liksom.</p><p></p><p>(Suck... jag kommer bli världens ocoolaste förälder. ^^,)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1016859, member: 77701"] Inte för att jag är någon jibber av rang, men jag skulle aldrig i livet sluta göra roliga saker (läs: sånt som kan sorteras in under spontanidrott/extremsport) bara för att jag blev förälder. Skulle aldrig tvinga in mina framtida ungar i mina favvosysselsättningar heller, precis som mina päron aldrig försökte pusha mig att hålla på med lagsporter. Sen finns det väl en gräns när barn slutar vara små.. hur länge det är okej att morsan hänger på samma ställe liksom. (Suck... jag kommer bli världens ocoolaste förälder. ^^,) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Parken när du är Pappa?
Tillbaka
Topp