Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Parker i alperna, kanada & usa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klarar" data-source="post: 124290" data-attributes="member: 45242"><p>Colorado är som det bästaste. du har en massa (7-8) stora skidorter på en timmes radie. Parkerna är bra underhållna och håller ett bra mått. Breckenridge har en enorm superpipe och massor av stora hopp. att rekomendera är också Keystone ca en halvtimme därifrån som har natt-öppen hyfsat stor park. Vad som är bra är att köpa liftkort för vailresorts för att få tillgång till 5(6!) berg i närheten medans copper mountain har sammarbete med tex aspen tror jag. Jag har även åkt i Heavenly, California, och det är helt ok. Ska du åka park, åk till nordamerika! Whistler ska vara helt grymt har jag hört! hör gärna av dig om du löser ngn engelska kurs i USA alt. Canada, jag är på!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klarar, post: 124290, member: 45242"] Colorado är som det bästaste. du har en massa (7-8) stora skidorter på en timmes radie. Parkerna är bra underhållna och håller ett bra mått. Breckenridge har en enorm superpipe och massor av stora hopp. att rekomendera är också Keystone ca en halvtimme därifrån som har natt-öppen hyfsat stor park. Vad som är bra är att köpa liftkort för vailresorts för att få tillgång till 5(6!) berg i närheten medans copper mountain har sammarbete med tex aspen tror jag. Jag har även åkt i Heavenly, California, och det är helt ok. Ska du åka park, åk till nordamerika! Whistler ska vara helt grymt har jag hört! hör gärna av dig om du löser ngn engelska kurs i USA alt. Canada, jag är på! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Parker i alperna, kanada & usa?
Tillbaka
Topp