livigno borde rent teoretiskt ha en bra park efetrsom det va nån stor ävling där för ett tag sedan.... men är det verklgiuen så viktigt med en park när man är i alperna?? roligare att åka off pist ju.... nån som vet hur parken/parkerna i st.Anton är?+
peace