Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Parker i Alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dalle_9" data-source="post: 63466" data-attributes="member: 32531"><p>Kom precis hem från Les 2 Alpes, dom hade en riktigt bra park.</p><p>Det fanns 2 olika linjer, en med 2 hopp (olika kickar) 2 rails sen en mindre corner och ett rail i botten.</p><p>Den andra linjen hade 2 corners, en QP sen en välskött pipe eller en jätte corner som tyvärr var avstängd.</p><p>Sen fanns det en kort släp lift där det fanns massa nybörjar hopp och ett mellan och ett stort BJ.</p><p></p><p>Sen kan jag säga att Les 2 Alpes har sjukt mycket transport sträckor. Åkte med UCPA F/F+ grupp och det var surt i jämnförelse med Cham.</p><p></p><p>Åkte mest i parken <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dalle_9, post: 63466, member: 32531"] Kom precis hem från Les 2 Alpes, dom hade en riktigt bra park. Det fanns 2 olika linjer, en med 2 hopp (olika kickar) 2 rails sen en mindre corner och ett rail i botten. Den andra linjen hade 2 corners, en QP sen en välskött pipe eller en jätte corner som tyvärr var avstängd. Sen fanns det en kort släp lift där det fanns massa nybörjar hopp och ett mellan och ett stort BJ. Sen kan jag säga att Les 2 Alpes har sjukt mycket transport sträckor. Åkte med UCPA F/F+ grupp och det var surt i jämnförelse med Cham. Åkte mest i parken :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Parker i Alperna?
Tillbaka
Topp