Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
parker i chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zuXz" data-source="post: 148068" data-attributes="member: 41243"><p>TjaO </p><p>va där vecka 5 å då hade som som sagt 3 kickar i GM men dom var stenhårda och isiga..men de fanns ganska många BC kickar runt omkring på Flegere och brevant,, de fanns också måånga bra ställen att bygga på..ta me spade så blir de fint :D:P å när vi va där var de blå himmel och ca 10-15 grader varmt så man kunde landa på huvet utan att de gjorde så ont.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> hare bra GLHF</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zuXz, post: 148068, member: 41243"] TjaO va där vecka 5 å då hade som som sagt 3 kickar i GM men dom var stenhårda och isiga..men de fanns ganska många BC kickar runt omkring på Flegere och brevant,, de fanns också måånga bra ställen att bygga på..ta me spade så blir de fint :D:P å när vi va där var de blå himmel och ca 10-15 grader varmt så man kunde landa på huvet utan att de gjorde så ont.. ;) hare bra GLHF [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
parker i chamonix
Tillbaka
Topp