Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
parker i chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Delan" data-source="post: 148069" data-attributes="member: 36706"><p>Tjenare. </p><p></p><p>Jag och polarna var och kikade lite i Bossons... Det finns en gedigen backhoppnings anläggning om du är sugen på att hoppa riktigt stort. Sen finns det en stor leråker med en liten rostig lift bredvid. Nån park är det alltså inte att tala om.</p><p></p><p>I les Contamines (ca 40 min med bil) finns en svinbra pipe. Dom hade tydligen kört nån världscup i den. Däremot är resten av parken kass. Nåra rails bara. </p><p></p><p>Här finns för övrigt ingen snö ändå. Kom inte hit. </p><p></p><p>Ha det</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Delan, post: 148069, member: 36706"] Tjenare. Jag och polarna var och kikade lite i Bossons... Det finns en gedigen backhoppnings anläggning om du är sugen på att hoppa riktigt stort. Sen finns det en stor leråker med en liten rostig lift bredvid. Nån park är det alltså inte att tala om. I les Contamines (ca 40 min med bil) finns en svinbra pipe. Dom hade tydligen kört nån världscup i den. Däremot är resten av parken kass. Nåra rails bara. Här finns för övrigt ingen snö ändå. Kom inte hit. Ha det [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
parker i chamonix
Tillbaka
Topp