Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Parkeringsavgift för att nyttja sitt köpta liftkort -Skistar igen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Whiplash" data-source="post: 1253970" data-attributes="member: 164352"><p>Har bokat i Åre Björnen vecka 7 och parkeringen till boendet delas med en betalparkering men parkeringstillstånd ingår. Dock så gäller parkeringstillståndet enbart från ordinarie incheckning tills vi checkar ut. Fick mail från SkiStar att dom skickar sms om det går att checka in tidigare. Tänkte direkt att då borde även parkeringstillståndet gälla från den tiden då vi faktiskt checkar in men för att vara på den säkra sidan så mailade jag dom hur det verkligen ligger till. Detta var svaret som jag fick.</p><p></p><p>Tack för ditt mail.</p><p></p><p>Ja, med tanke på att parkeringen börjar 17:00 så kommer du behöva lösa tillstånd för extra parkering.</p><p></p><p>Du kan även stå på de allmänna parkeringar som finns på destinationen, information om detta hittar du på hemsidan.</p><p></p><p>Att behöva betala parkering för någon timme eller två kanske inte är hela världen utan mer principen då vi ändå har bokat ett av SkiStars egna boenden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Whiplash, post: 1253970, member: 164352"] Har bokat i Åre Björnen vecka 7 och parkeringen till boendet delas med en betalparkering men parkeringstillstånd ingår. Dock så gäller parkeringstillståndet enbart från ordinarie incheckning tills vi checkar ut. Fick mail från SkiStar att dom skickar sms om det går att checka in tidigare. Tänkte direkt att då borde även parkeringstillståndet gälla från den tiden då vi faktiskt checkar in men för att vara på den säkra sidan så mailade jag dom hur det verkligen ligger till. Detta var svaret som jag fick. Tack för ditt mail. Ja, med tanke på att parkeringen börjar 17:00 så kommer du behöva lösa tillstånd för extra parkering. Du kan även stå på de allmänna parkeringar som finns på destinationen, information om detta hittar du på hemsidan. Att behöva betala parkering för någon timme eller två kanske inte är hela världen utan mer principen då vi ändå har bokat ett av SkiStars egna boenden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Parkeringsavgift för att nyttja sitt köpta liftkort -Skistar igen.
Tillbaka
Topp