Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Parkeringsavgift för att nyttja sitt köpta liftkort -Skistar igen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1259664" data-attributes="member: 163608"><p>Som sagt, mycket rykten. Men om Fiskarheden just nu kör sina grejer på lastbil 2,5 mil till Malungsfors och där lastar om till tåg så gissar jag att det finns ett intresse att få igång godstrafiken till att börja med. Och vad är det då för trevlig liten anläggning som ligger mittemellan Malungsfors och Fiskarheden??</p><p></p><p>Tåg till Lindvallen, Hundfjället och Stöten??? Finns det marknad för det?? De som åker dit är väl mest barnfamiljer som åker en vecka om året och då tar bilen. Men vad vet jag? Det skulle såklart bli betydligt knepigare.. Men kanske till byn? Sen går det ju buss...</p><p></p><p>Den som lever får se.... Antagligen blir det ingenting annat än dyra kraschade projekteringar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1259664, member: 163608"] Som sagt, mycket rykten. Men om Fiskarheden just nu kör sina grejer på lastbil 2,5 mil till Malungsfors och där lastar om till tåg så gissar jag att det finns ett intresse att få igång godstrafiken till att börja med. Och vad är det då för trevlig liten anläggning som ligger mittemellan Malungsfors och Fiskarheden?? Tåg till Lindvallen, Hundfjället och Stöten??? Finns det marknad för det?? De som åker dit är väl mest barnfamiljer som åker en vecka om året och då tar bilen. Men vad vet jag? Det skulle såklart bli betydligt knepigare.. Men kanske till byn? Sen går det ju buss... Den som lever får se.... Antagligen blir det ingenting annat än dyra kraschade projekteringar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Parkeringsavgift för att nyttja sitt köpta liftkort -Skistar igen.
Tillbaka
Topp