Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Parkeringsavgift för att nyttja sitt köpta liftkort -Skistar igen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1264479" data-attributes="member: 163608"><p>Jag skulle tyvärr gissa att det säkert finns de som är emot också. Gamla banvallen går väldigt nära hus och tomter. </p><p></p><p>Men jag personligen håller tummarna. Har åkt tåg till Borlänge och sen Dalatrafik till Kläppen några ggr. Otroligt smidigt, billigt och bekvämt när man åker själv. Men kanske inte med en skock småbarn. Då vill man kanske inte ha 2 byten? Annars är 30 minuter i Malung ett perfekt stopp för att köpa en limpa och hinna gå på grekkrogen och få sig en öl om man nu är sugen på det. </p><p></p><p>Masexpressen till Mora och sen Dalatrafik måste vara billigare än flyget?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1264479, member: 163608"] Jag skulle tyvärr gissa att det säkert finns de som är emot också. Gamla banvallen går väldigt nära hus och tomter. Men jag personligen håller tummarna. Har åkt tåg till Borlänge och sen Dalatrafik till Kläppen några ggr. Otroligt smidigt, billigt och bekvämt när man åker själv. Men kanske inte med en skock småbarn. Då vill man kanske inte ha 2 byten? Annars är 30 minuter i Malung ett perfekt stopp för att köpa en limpa och hinna gå på grekkrogen och få sig en öl om man nu är sugen på det. Masexpressen till Mora och sen Dalatrafik måste vara billigare än flyget? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Parkeringsavgift för att nyttja sitt köpta liftkort -Skistar igen.
Tillbaka
Topp