Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Parkeringsavgift för att nyttja sitt köpta liftkort -Skistar igen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1334206" data-attributes="member: 146777"><p>Konstigt bismak där med parkeringsavgiften. Fattar att man gör en avgift för att få folk att avtså bilen. Tex i skidorter där man kan bo ski in /ski out eller använda skibus istf bilar. Men det går (mig veterligen) inga bussar till backen i Ulricehamn. Utan ska man åka utan bil får man gå 1.7 km eller ta taxi. Så detta är typ en tvångsavgift för alla som vill åka där, dvs bara ett sätt att känna mer pengar. Även om det är reducerat pris undr öppningstider. Inte särskilt trevligt. </p><p>Är ju inget i närheten, så kan egentligen inte tänka mig att det är många som parkerar där som inte vill åka skidor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1334206, member: 146777"] Konstigt bismak där med parkeringsavgiften. Fattar att man gör en avgift för att få folk att avtså bilen. Tex i skidorter där man kan bo ski in /ski out eller använda skibus istf bilar. Men det går (mig veterligen) inga bussar till backen i Ulricehamn. Utan ska man åka utan bil får man gå 1.7 km eller ta taxi. Så detta är typ en tvångsavgift för alla som vill åka där, dvs bara ett sätt att känna mer pengar. Även om det är reducerat pris undr öppningstider. Inte särskilt trevligt. Är ju inget i närheten, så kan egentligen inte tänka mig att det är många som parkerar där som inte vill åka skidor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Parkeringsavgift för att nyttja sitt köpta liftkort -Skistar igen.
Tillbaka
Topp