Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Parketikettt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bertan" data-source="post: 1071561" data-attributes="member: 151516"><p>för det första ska man inte snakea i kön. Alla väntar på sin tur att åka. Enligt mig är det inte okej att någon sitter på något av alla features i parken och när det kommer till liften borde alla enligt mig åka 2 och 2. Det kan vara svårare för två snowboardåkare som båda kör regular samt goofy att ta sig upp med liften. </p><p></p><p>När det kommer till kidsen som hoppar på alla railkickar startar ett dilemma för mig. De som åker på det viset är otroligt störande men när jag var lite körde jag likadant som de gör, och jag tyckte det var riktigt roligt. Om ett tonårsgäng med alldeles förstora hoodies skulle säga till mig att jag inte skulle åka i parken skulle jag högst troligen idag inte åka park idag.</p><p>Så låt kidsen hoppa på railkickarna, det är första stegen in i jibbingvärlden och på att de har lika roligt, om inte roligare än vad du har när du shreddar i parken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bertan, post: 1071561, member: 151516"] för det första ska man inte snakea i kön. Alla väntar på sin tur att åka. Enligt mig är det inte okej att någon sitter på något av alla features i parken och när det kommer till liften borde alla enligt mig åka 2 och 2. Det kan vara svårare för två snowboardåkare som båda kör regular samt goofy att ta sig upp med liften. När det kommer till kidsen som hoppar på alla railkickar startar ett dilemma för mig. De som åker på det viset är otroligt störande men när jag var lite körde jag likadant som de gör, och jag tyckte det var riktigt roligt. Om ett tonårsgäng med alldeles förstora hoodies skulle säga till mig att jag inte skulle åka i parken skulle jag högst troligen idag inte åka park idag. Så låt kidsen hoppa på railkickarna, det är första stegen in i jibbingvärlden och på att de har lika roligt, om inte roligare än vad du har när du shreddar i parken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Parketikettt
Tillbaka
Topp