Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
parkpjäxor samt bindningar till 10åring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 457687" data-attributes="member: 46389"><p>Jag säger att du går till en butik med kunnig personal och PROVAR dej fram. Vad modellen är gjord för är inte så himla viktigt, man lär sej åka med sin utrustning!</p><p>Jag hade salomon-pjäxor när jag var yngre och jag var riktigt nöjd med dom (kanske mest mina föräldrar när jag inte gnällde över ont i fötterna), det är väl den erfarenhet jag kan dela med mej av. MEn som sagt, gå till en butik och prova dej fram!</p><p></p><p>Bindningen å andra sidan har jag ingen aning om men det borde väl funka? Det spelar äl inte så stor roll vad man har för bindning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 457687, member: 46389"] Jag säger att du går till en butik med kunnig personal och PROVAR dej fram. Vad modellen är gjord för är inte så himla viktigt, man lär sej åka med sin utrustning! Jag hade salomon-pjäxor när jag var yngre och jag var riktigt nöjd med dom (kanske mest mina föräldrar när jag inte gnällde över ont i fötterna), det är väl den erfarenhet jag kan dela med mej av. MEn som sagt, gå till en butik och prova dej fram! Bindningen å andra sidan har jag ingen aning om men det borde väl funka? Det spelar äl inte så stor roll vad man har för bindning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
parkpjäxor samt bindningar till 10åring
Tillbaka
Topp