Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
parkpjäxor samt bindningar till 10åring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="enslow" data-source="post: 457709" data-attributes="member: 69079"><p>Okay tack för svaren.</p><p>Nu bor vi i sundsvall och kunnig personal får jag nog leta efter.</p><p>Jag fick för mig att han skulle ha en jib pjäxa som sitter lite mer löst om ni förstår vad jag menar.</p><p></p><p>Själv är jag en pistråtta som vill att grejorna sitter där dom sitter.</p><p>Av egen erfarenhet vet jag att pjäxor kan vara jävligt sköna i affären men hemska att åka med.</p><p></p><p>Att utrustningen ska vara cool är helt riktigt, han skrek rakt ut när jag plockade fram bindningarna som är svarta och röda till hans nya skidor som är vita och gröna.</p><p>Dessutom vill han ha vita pjäxor eftersom dom passar till skidorna (ha ha)</p><p></p><p>Givetvis kommer jag att låta någon kunnig att montera bindingarna om jag hittar någon annars tar jag med dom till vemdalen i dec.</p><p>Funderar faktiskt på mitt samt 4-6gr duckstance åt honom.</p><p>Men ev så hyr vi skidor en dag med den kombinationen först.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="enslow, post: 457709, member: 69079"] Okay tack för svaren. Nu bor vi i sundsvall och kunnig personal får jag nog leta efter. Jag fick för mig att han skulle ha en jib pjäxa som sitter lite mer löst om ni förstår vad jag menar. Själv är jag en pistråtta som vill att grejorna sitter där dom sitter. Av egen erfarenhet vet jag att pjäxor kan vara jävligt sköna i affären men hemska att åka med. Att utrustningen ska vara cool är helt riktigt, han skrek rakt ut när jag plockade fram bindningarna som är svarta och röda till hans nya skidor som är vita och gröna. Dessutom vill han ha vita pjäxor eftersom dom passar till skidorna (ha ha) Givetvis kommer jag att låta någon kunnig att montera bindingarna om jag hittar någon annars tar jag med dom till vemdalen i dec. Funderar faktiskt på mitt samt 4-6gr duckstance åt honom. Men ev så hyr vi skidor en dag med den kombinationen först. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
parkpjäxor samt bindningar till 10åring
Tillbaka
Topp