Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Parkskida med goda pistegenskaper!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 365447" data-attributes="member: 52127"><p>bara för att den är hyffsat smal behöveer ju inte det betyda att den är bra i pist. självklart borde den väl vara lättare/snabbare att kantra men den är antagligen ganksa mjuk om dom säger att den är renodlad för park.</p><p></p><p>jag själv prioriterar pistegenskaperna högt i en twintip men vill även ha lite bredare midja än en vanlig pistskida och som samtidigt är lättåkt. för mej visade det sej att liberty sb kändes som ett bra val. du prioriterar ju nu dock inte op´n</p><p></p><p>lyssna inte på mej men k2 public enemyn sägs vara en bra allroundskida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 365447, member: 52127"] bara för att den är hyffsat smal behöveer ju inte det betyda att den är bra i pist. självklart borde den väl vara lättare/snabbare att kantra men den är antagligen ganksa mjuk om dom säger att den är renodlad för park. jag själv prioriterar pistegenskaperna högt i en twintip men vill även ha lite bredare midja än en vanlig pistskida och som samtidigt är lättåkt. för mej visade det sej att liberty sb kändes som ett bra val. du prioriterar ju nu dock inte op´n lyssna inte på mej men k2 public enemyn sägs vara en bra allroundskida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Parkskida med goda pistegenskaper!
Tillbaka
Topp