Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Parkskida som allmountain/pistskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danil" data-source="post: 951499" data-attributes="member: 122026"><p>Tjo jag kör fjolårets head "blueberry lemon" typ. Har då inte mittmonterat och de sa samma sak till mig att den skulle funnka bra även i pist och utanför. Tycker det funkar alldeles utmärkt i pisten och hyfsat utanför, den är inte så bred men något bredare än en vanlig pistskida så den flyter ändå hyfsat i lössnön. Hoppas detta hjälper och nej ingen parkråtta har ännu påpekat icke mittmontering<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danil, post: 951499, member: 122026"] Tjo jag kör fjolårets head "blueberry lemon" typ. Har då inte mittmonterat och de sa samma sak till mig att den skulle funnka bra även i pist och utanför. Tycker det funkar alldeles utmärkt i pisten och hyfsat utanför, den är inte så bred men något bredare än en vanlig pistskida så den flyter ändå hyfsat i lössnön. Hoppas detta hjälper och nej ingen parkråtta har ännu påpekat icke mittmontering:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Parkskida som allmountain/pistskida
Tillbaka
Topp