Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Parkskidor för 2000kr, vilka bör jag välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fransmagdans" data-source="post: 415282" data-attributes="member: 46000"><p>Jag ska ha ett par skidor, bindningar har jag redan... Annars hade jag väl skrivigt att jag ville ha det också?</p><p></p><p>Och skidorna från conrad för 199€ landar på ungefär 2150 inkl frakt vilket jag tycker är rätt okej med tanke på att jag sade runt 2000kr...</p><p></p><p>Fast jag ser en miss i mitt inlägg. De där sista tjejskidorna kostar bara 150€. Vad kan egentligen skillnaden mellan dem och fujativen vara?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fransmagdans, post: 415282, member: 46000"] Jag ska ha ett par skidor, bindningar har jag redan... Annars hade jag väl skrivigt att jag ville ha det också? Och skidorna från conrad för 199€ landar på ungefär 2150 inkl frakt vilket jag tycker är rätt okej med tanke på att jag sade runt 2000kr... Fast jag ser en miss i mitt inlägg. De där sista tjejskidorna kostar bara 150€. Vad kan egentligen skillnaden mellan dem och fujativen vara? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Parkskidor för 2000kr, vilka bör jag välja?
Tillbaka
Topp