Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Parkskidor från Sportconrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnus" data-source="post: 868598" data-attributes="member: 32145"><p>Hej allihop!</p><p></p><p>Jag har blivit taggad på att köra park igen nu när våren är här, men jag behöver ett par skidor för detta ändamål, helst ganska billiga då jag har spenderat ganska mycket pengar på skidor denna vintern redan. Hade tänkt köpa på conrad då det har riktigt bra priser nu och gratis frakt vad jag har förstått. Dessa är de jag väljer mellan då alla ligger på 200-260 euro:</p><p></p><p>K2 press</p><p>K2 silencer</p><p>K2 revival</p><p>K2 Extreme</p><p>Völkl Wall</p><p>Dynastar 6th sense spin</p><p>Dynastar 6th sense superpipe</p><p></p><p>Vill ha 175-182 cm långa typ och kommer köra mittmonterat.</p><p></p><p>Det jag är lite nyfiken på är K2s jib rocker. Gör den stor skillnad? Och vad är den bra för?</p><p>Är det någon viss modell som lätt går snönder? Jag vill kunna ha dem i nån säsong i alla fall.</p><p></p><p>Sen hade jag tänkt ta en Griffon 12 bindning och det är ju en jib-bindning så den borde väl hålla eller?</p><p></p><p>Ska bara köra park med dem som sagt så pistegenskaper och annat splelar ingen roll. Är tacksam för svar</p><p></p><p>hej!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnus, post: 868598, member: 32145"] Hej allihop! Jag har blivit taggad på att köra park igen nu när våren är här, men jag behöver ett par skidor för detta ändamål, helst ganska billiga då jag har spenderat ganska mycket pengar på skidor denna vintern redan. Hade tänkt köpa på conrad då det har riktigt bra priser nu och gratis frakt vad jag har förstått. Dessa är de jag väljer mellan då alla ligger på 200-260 euro: K2 press K2 silencer K2 revival K2 Extreme Völkl Wall Dynastar 6th sense spin Dynastar 6th sense superpipe Vill ha 175-182 cm långa typ och kommer köra mittmonterat. Det jag är lite nyfiken på är K2s jib rocker. Gör den stor skillnad? Och vad är den bra för? Är det någon viss modell som lätt går snönder? Jag vill kunna ha dem i nån säsong i alla fall. Sen hade jag tänkt ta en Griffon 12 bindning och det är ju en jib-bindning så den borde väl hålla eller? Ska bara köra park med dem som sagt så pistegenskaper och annat splelar ingen roll. Är tacksam för svar hej! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Parkskidor från Sportconrad
Tillbaka
Topp