Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Parkskidor till AM/Pistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Syrdi" data-source="post: 1312774" data-attributes="member: 117163"><p>Tjena! </p><p></p><p>Går och funderar på hur jag bäst löser min situation. </p><p></p><p>Köpte för ett antal år sen ett par Fischer Nightstick och bad om mittmonterade bindningar. MEN nu är jag äldre och har även två barn som börjat åka och känner att dessa inte passar så bra längre. </p><p></p><p>Vill heller inte lägga några stora summor på nya skidor då det inte blir så jättemycket åka längre men vill ändå ha ett par så man slipper hyra. </p><p></p><p>Tror ni dessa skulle gå att få till skapligt som pist/am skidor genom att montera om bindningarna på och få dom längre bak? </p><p></p><p>Om inte, så tar jag gärna emot tips på skimodeller att hålla utkik efter på begagnade marknaden till vettiga priser. </p><p></p><p>Inser att jag kommer till 95% hålla mig i pisten med barnen. Gillar dock inte riktigt den typiska looken som pistskidor oftast har. </p><p></p><p>Har mest åkt snowboard innan så har väldigt dålig koll på detta ämnet.. </p><p></p><p>183cm</p><p>95kg</p><p>Helt ok på skidor men ingen expert</p><p></p><p>Tacksam för all hjälp. </p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Syrdi, post: 1312774, member: 117163"] Tjena! Går och funderar på hur jag bäst löser min situation. Köpte för ett antal år sen ett par Fischer Nightstick och bad om mittmonterade bindningar. MEN nu är jag äldre och har även två barn som börjat åka och känner att dessa inte passar så bra längre. Vill heller inte lägga några stora summor på nya skidor då det inte blir så jättemycket åka längre men vill ändå ha ett par så man slipper hyra. Tror ni dessa skulle gå att få till skapligt som pist/am skidor genom att montera om bindningarna på och få dom längre bak? Om inte, så tar jag gärna emot tips på skimodeller att hålla utkik efter på begagnade marknaden till vettiga priser. Inser att jag kommer till 95% hålla mig i pisten med barnen. Gillar dock inte riktigt den typiska looken som pistskidor oftast har. Har mest åkt snowboard innan så har väldigt dålig koll på detta ämnet.. 183cm 95kg Helt ok på skidor men ingen expert Tacksam för all hjälp. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Parkskidor till AM/Pistskidor
Tillbaka
Topp