Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Parkskidor till AM/Pistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Syrdi" data-source="post: 1312831" data-attributes="member: 117163"><p>Okej, tack för det! Har dålig koll så glad att du ger mig rekommendationer. Vad skulle du säga är ett skäligt bud isåfall? Förstår ju med såpass låg budget att jag inte får nyskick på grejerna om det skall vara bra grejer så kanske jag kan stå ut med utseendet sålänge det är bra grejer. </p><p></p><p>Vad kostar det att få belaget renoverat? Kan inte själv och känner tyvärr ingen som kan hjälpa mig med det heller.</p><p></p><p>Bor heller inte i närheten så dom behöver isåfall skickas och kan tänka mig att det kostar en hel del också..</p><p></p><p>EDIT: såg precis samma annons på Blocket för 2000kr och den är såld/borttagen så då går dom bort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Syrdi, post: 1312831, member: 117163"] Okej, tack för det! Har dålig koll så glad att du ger mig rekommendationer. Vad skulle du säga är ett skäligt bud isåfall? Förstår ju med såpass låg budget att jag inte får nyskick på grejerna om det skall vara bra grejer så kanske jag kan stå ut med utseendet sålänge det är bra grejer. Vad kostar det att få belaget renoverat? Kan inte själv och känner tyvärr ingen som kan hjälpa mig med det heller. Bor heller inte i närheten så dom behöver isåfall skickas och kan tänka mig att det kostar en hel del också.. EDIT: såg precis samma annons på Blocket för 2000kr och den är såld/borttagen så då går dom bort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Parkskidor till AM/Pistskidor
Tillbaka
Topp