Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
party med instedare från gbg!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crustival" data-source="post: 90799" data-attributes="member: 44053"><p>eftersom alla längtar hur mycket som helst till att få åka ner till cham, så hade de vart ballt om vi från gbg kunde träffas nånstans och ta några öl eller flera... hade ju vart skoj o se vilka klasskompisar man får... instedare från resen av landet får självklart va med oxå<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crustival, post: 90799, member: 44053"] eftersom alla längtar hur mycket som helst till att få åka ner till cham, så hade de vart ballt om vi från gbg kunde träffas nånstans och ta några öl eller flera... hade ju vart skoj o se vilka klasskompisar man får... instedare från resen av landet får självklart va med oxå:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
party med instedare från gbg!!
Tillbaka
Topp