Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Partygänget drar till fjällen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Crillee" data-source="post: 276587" data-attributes="member: 62940"><p>Ok, kul humoristisk film.</p><p></p><p>Dock</p><p>Klipp ner den för i helvete den ska vara mycket intensivare.</p><p></p><p>Presentation går bort(ingen som bryr sig om er ändå) om ni ska ha någon ska de vara i samband när personen ifråga utför trick/stunt</p><p></p><p>ALLA JÄLVA TEXTER</p><p>Man behöver ingen jälva text om vad som ska hända eller dyl det ser man själv, sen tar det inte heller 1 min att läsa 1 rad. Sen behöver jag inte heller någon instruktion om jag ska njuta av bildern de gör jag bästa jag vill.</p><p></p><p>Om ni ska ha personliga bilder som när nissen håller i älgtavlan eller när ni håller i varsin öl ska de gå jävligt snabbt och återigen intensivt(många olika frekvenser) Effekten förhöjs ifall ni har rörliga bilder istället för stillbilder.</p><p>Zoomningen av bilder ska vi inte ta här.</p><p></p><p>Kort och gott onödigt lång och tråkig film för så lite material.</p><p>Fixa fram mer material bjud lite mer på er själva, mer övermod.</p><p></p><p>Denna film är säkerligen rolig för era kompisar, dock inte för allmänheten. Därför tycker jag att publiceringen på Freeride va helt onödig.</p><p></p><p>Antar att ni publicera den för att få höra åsikter om den, det här va mina.</p><p></p><p>Edit</p><p>Annars kan jag uppskatta sånna här filmer, men ni levererade dåligt på fest fronten samt stunt fronten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Crillee, post: 276587, member: 62940"] Ok, kul humoristisk film. Dock Klipp ner den för i helvete den ska vara mycket intensivare. Presentation går bort(ingen som bryr sig om er ändå) om ni ska ha någon ska de vara i samband när personen ifråga utför trick/stunt ALLA JÄLVA TEXTER Man behöver ingen jälva text om vad som ska hända eller dyl det ser man själv, sen tar det inte heller 1 min att läsa 1 rad. Sen behöver jag inte heller någon instruktion om jag ska njuta av bildern de gör jag bästa jag vill. Om ni ska ha personliga bilder som när nissen håller i älgtavlan eller när ni håller i varsin öl ska de gå jävligt snabbt och återigen intensivt(många olika frekvenser) Effekten förhöjs ifall ni har rörliga bilder istället för stillbilder. Zoomningen av bilder ska vi inte ta här. Kort och gott onödigt lång och tråkig film för så lite material. Fixa fram mer material bjud lite mer på er själva, mer övermod. Denna film är säkerligen rolig för era kompisar, dock inte för allmänheten. Därför tycker jag att publiceringen på Freeride va helt onödig. Antar att ni publicera den för att få höra åsikter om den, det här va mina. Edit Annars kan jag uppskatta sånna här filmer, men ni levererade dåligt på fest fronten samt stunt fronten [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Partygänget drar till fjällen!
Tillbaka
Topp