Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Partygänget drar till fjällen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Torkkeli" data-source="post: 276593"><p>Får än en gång tacka för alla härliga kommentarer, kul att den är uppskattad! :D</p><p></p><p></p><p>Sen så angående atomizer's inlägg:</p><p></p><p>Jag håller med dig i många av dina punkter, helt klart!</p><p>Varför jag gjorde filmen var mest en intern grej för oss som var med, sen så tänkte jag att....jaa, kanske att det är någon på freeride som tycker att den är lite kul ändå.</p><p>Det finns ju redan så många filmer med suveräna åkare som har filmer här så något som sticker ut lite ur mångden kanske skulle uppskattas, hehe.</p><p></p><p>Men precis som atomizer var inne på så är det självklart alldeles för lite film och för lite action men det beror på att vi bara hade dem filmsnuttar som var med att tillgå.</p><p>Till nästa gång blir det hårdare, det kan jag nästan lova :D</p><p></p><p>Varför det är så mycket text vet jag inte, testade bara WMM's funktioner :D</p><p>Det bör nog tilläggas att jag aldrig gjort film förut så windows movie maker var något helt nytt för mig, tycker dock att jag lyckades helt OK. </p><p></p><p>Men som jag skrivit tidigare så kan jag nog utlova en del två till nästa vecka, blir nämligen en sväng till måttsund imorrn och en helg i kittefjäll till helgen, håll till godo :D</p><p></p><p>Mvh Per</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Torkkeli, post: 276593"] Får än en gång tacka för alla härliga kommentarer, kul att den är uppskattad! :D Sen så angående atomizer's inlägg: Jag håller med dig i många av dina punkter, helt klart! Varför jag gjorde filmen var mest en intern grej för oss som var med, sen så tänkte jag att....jaa, kanske att det är någon på freeride som tycker att den är lite kul ändå. Det finns ju redan så många filmer med suveräna åkare som har filmer här så något som sticker ut lite ur mångden kanske skulle uppskattas, hehe. Men precis som atomizer var inne på så är det självklart alldeles för lite film och för lite action men det beror på att vi bara hade dem filmsnuttar som var med att tillgå. Till nästa gång blir det hårdare, det kan jag nästan lova :D Varför det är så mycket text vet jag inte, testade bara WMM's funktioner :D Det bör nog tilläggas att jag aldrig gjort film förut så windows movie maker var något helt nytt för mig, tycker dock att jag lyckades helt OK. Men som jag skrivit tidigare så kan jag nog utlova en del två till nästa vecka, blir nämligen en sväng till måttsund imorrn och en helg i kittefjäll till helgen, håll till godo :D Mvh Per [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Partygänget drar till fjällen!
Tillbaka
Topp