Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Påsk v15, vilka skidorter är snösäkra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joj" data-source="post: 950583" data-attributes="member: 133658"><p>det är hällregn ibland och snöläget stämmer inte. det är ganska bart i vissa liftar och riktigt löst i backar. blir uppåkt innan lunch. högzon är stängd pga vind men även där är det + grader men säkert bättre än här nere.</p><p>tror inte det kommer vara mycket kvar såvida det inte blir kallt men vem vet?</p><p>Samtidigt är jag ganska kritisk till skistar som inte uppdaterar sidan om snöläget.</p><p></p><p>För v15 tittar jag nog på ett ställe längre norrut typ kittelfjäll,hemavan eller Riksgränsen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joj, post: 950583, member: 133658"] det är hällregn ibland och snöläget stämmer inte. det är ganska bart i vissa liftar och riktigt löst i backar. blir uppåkt innan lunch. högzon är stängd pga vind men även där är det + grader men säkert bättre än här nere. tror inte det kommer vara mycket kvar såvida det inte blir kallt men vem vet? Samtidigt är jag ganska kritisk till skistar som inte uppdaterar sidan om snöläget. För v15 tittar jag nog på ett ställe längre norrut typ kittelfjäll,hemavan eller Riksgränsen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Påsk v15, vilka skidorter är snösäkra?
Tillbaka
Topp