Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Påsken kommer..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Slasktratten" data-source="post: 43765" data-attributes="member: 15436"><p>Anntar utmaningen. </p><p>Efter som jag kommer att vinna tävlingen så undrar jag vad första pris är ?</p><p></p><p>Det enda jag är orolig för är att man får - poäng varje gång man faller stillasående, jag har en förkärlek till denna övning (tyvärr lite pinsamt i lift kön)</p><p></p><p>Och borde det inte va självklart med en näve + poäng för varje vurpa i hög hastighet eller efter ett desperat försök att impa på liftkön med någe häftigt som slutar med att man äter snö ?</p><p></p><p>Sen var det där med äggen inte riktigt solklart, kan du spotta ut gröten och förklara!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Slasktratten, post: 43765, member: 15436"] Anntar utmaningen. Efter som jag kommer att vinna tävlingen så undrar jag vad första pris är ? Det enda jag är orolig för är att man får - poäng varje gång man faller stillasående, jag har en förkärlek till denna övning (tyvärr lite pinsamt i lift kön) Och borde det inte va självklart med en näve + poäng för varje vurpa i hög hastighet eller efter ett desperat försök att impa på liftkön med någe häftigt som slutar med att man äter snö ? Sen var det där med äggen inte riktigt solklart, kan du spotta ut gröten och förklara! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Påsken kommer..
Tillbaka
Topp